CompanyEngArchiveEngpayNofeeContactEng

Slider-Bicycle-English
1Aeng
Slide-car-English
Slide-Medical-English

Sea Diamond, αποζημιώσεις

sea diamond

Το κρουαζιερόπλοιο βυθίστηκε στις 5 Απριλίου 2007στον όρμο του Αθηνιου στην Σαντορίνη μετά απο πρόσκρουση σε ύφαλο στον όρμο των Φηρών. Μετέφερε 1163 επιβάτες και 391 μέλη του πληρώματος. Ολοι αποβιβάστηκαν ασφαλείς απο το πλοίο, εκτός απο δυο Γάλλους οι οποίοι δηλώθηκαν ως αγνοούμενοι.

Αποζημίωση έως 3.000 ευρώ αλλά και ένας ολόκληρος μισθός ανάλογα με την ειδικότητά τους καταβλήθηκαν, με απόφαση του Ειρηνοδικείου Πειραιά στους 391 ναυτικούς-μέλη του πληρώματος του βυθισθέντος «Sea Diamond».
Οι δυο Γάλλοι θεωρήθηκαν ως αγνοούμενοι και δεν τους καταβλήθηκε καμμιά αποζημίωση.
Οι περισσότεροι επιβάτες έλαβαν αποζημιωση €1400 ενώ αρκετοί Αμερικάνοι και Καναδοί έχουν προσφύγει στα δικαστήρια.

 

Δίνει αποζημίωση 1.400 €!
«Παγιδευτική τακτική» χαρακτήρισαν νομικοί την προσφορά της εταιρείας.

Θεωρούν πως το ποσό συμπίπτει με όσα προβλέπει η σύμβαση των Αθηνών και αν το αποδεχτεί ο επιβάτης θα σημαίνει πως δεν έχει άλλες απαιτήσεις

Η «δίνη» της καταβολής αποζημιώσεων για τις πολύπλευρες επιπτώσεις του ναυαγίου του «Sea Diamond» αρχίζει να απασχολεί την πλοιοκτήτρια εταιρεία.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά τον συμβιβασμό που πέτυχε η εταιρεία με μέλη του πληρώματος έχουν ξεκινήσει από την πλευρά της κινήσεις προσφοράς αποζημιώσεων σε επιβάτες του πλοίου.
Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, η εταιρεία έχει αποστείλει επιστολές σε επιβάτες, προσφέροντας στον καθένα ποσό 1.000 ευρώ για τις αποσκευές που έχασαν και επιπλέον 400 ευρώ, χωρίς να το αιτιολογεί.
Ωστόσο, έγκυροι νομικοί κύκλοι χαρακτήριζαν αυτήν την κίνηση ως «παγιδευτική τακτική» και αιτιολογούσαν την άποψή τους, λέγοντας πως το προσφερόμενο ποσό για τις αποσκευές συμπίπτει με το προβλεπόμενο ανώτατο ποσό από τη Σύμβαση των Αθηνών, πράγμα που θεωρούσαν ότι εάν το αποδεχτεί ο επιβάτης είναι σα να συμφωνεί πως δεν θα έχει άλλες απαιτήσεις.
Πάντως, όπως έχει αποκαλύψει το «Εθνος», ξένοι επιβάτες του πλοίου έχουν έρθει ήδη σε επαφή με νομικούς στις πατρίδες τους και στη χώρα μας για να διεκδικήσουν αποζημιώσεις.
Σε εγρήγορση
Ταυτόχρονα, όμως, οι επιπτώσεις από το ναυάγιο τόσο στο περιβάλλον όσο και στην τοπική οικονομία της Θήρας παρακολουθούνται με πολλή προσοχή από τους τοπικούς φορείς και εφόσον παραστεί ανάγκη θα κινηθούν νομικά, αφού, όπως είναι γνωστό, έχει ανατεθεί η νομική κάλυψη του Δήμου και του Επαρχείου Θήρας σε δύο δικηγόρους.
«Η πλοιοκτήτρια εταιρεία μέχρι τώρα είναι αλήθεια πως ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της σε ό,τι αφορά την απορρύπανση της περιοχής», μας έλεγαν έγκυρες πηγές που παρακολουθούν την υπόθεση.
Ωστόσο, οι αυτοδιοικητικοί φορείς της Θήρας είναι σε «επιφυλακή» και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες:
• Αναμένουν την παράδοση του τελικού σχεδίου άντλησης, που σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του υπουργείου Ναυτιλίας και της πλοιοκτήτριας εταιρείας θα πρέπει να τους έχουν δοθεί μέχρι τα τέλη της άλλης εβδομάδας.
Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, οι αναγκαίες μετρήσεις για το σχέδιο που θα γίνουν από το σκάφος του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών, το οποίο έχει ναυλωθεί από την πλοιοκτήτρια εταιρεία, δεν έχουν ολοκληρωθεί και κάτοικοι εκφράζουν ανησυχία για την πορεία των εργασιών άντλησης.
• Καταγράφουν οποιαδήποτε ζημιά προκαλείται σε κατοίκους και επιχειρηματίες της πόλης, επιφυλασσόμενοι για οποιοδήποτε δικαίωμά τους.
Κατά πληροφορίες, έχει ήδη καταγραφεί η ακύρωση των εγκαινίων δύο κρουαζιερόπλοιων, που είχε προγραμματιστεί να γίνει τον Μάιο στο νησί, στα οποία αναμενόταν η άφιξη περίπου 5.000 επισκεπτών.
Η εταιρεία των κρουαζιερόπλοιων ενημέρωσε ότι η ακύρωση γίνεται λόγω του ναυαγίου, αλλά διαβεβαιώνει πως δεν θα ακυρώσει τις προγραμματισμένες αφίξεις.
• Τηρείται αναλυτικό ημερολόγιο των εργασιών απορρύπανσης.
Πάντως, χθες, οι καιρικές συνθήκες εξακολουθούσαν να είναι ευνοϊκές και η ρύπανση να είναι ελεγχόμενη, αφού το μαζούτ, που αναβλύζει συνεχώς από το ναυάγιο του πλοίου, δεν διασκορπίζεται και γίνεται άμεσα ο καθαρισμός του.
Στο μεταξύ, οι λιμενικές αρχές συνεχίζουν τη λήψη καταθέσεων από μέλη του πληρώματος του πλοίου, στο πλαίσιο της διοικητικής έρευνας για το ναυάγιο.
Ευθύνες
Πληροφορίες αναφέρουν ότι, μεταξύ άλλων, οι Αρχές εξετάζουν και τυχόν ευθύνες της πλοιοκτήτριας εταιρείας για τη βύθιση του πλοίου, κυρίως σε ό,τι αφορά το θέμα της ρυμούλκησής του από το σημείο όπου εγκαταλείφθηκε αλλά και για το εάν έγιναν όλες οι αναγκαίες προσπάθειες για τη διάσωσή του.
Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι Αρχές εξετάζουν και εάν υπάρχουν ευθύνες στην εταιρεία για το θέμα της καταγραφής των επιβαινόντων που όφειλε να έχει κάνει, ενώ, όπως δείχνουν τα μέχρι τώρα στοιχεία, δεν υπήρχε ακριβής λίστα επιβαινόντων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι καλλιεργείται ολόκληρη φιλολογία για τους 46χρονο Γάλλο και την κόρη του που χάθηκαν με το πλοίο, ακόμα και για το εάν βρίσκονταν στο πλοίο, πράγμα που η εταιρεία οφείλει να γνωρίζει επακριβώς, αφού καταγράφεται η κάθε επιβίβαση και αποβίβαση επιβάτη.
Πηγή:www.ethnos.gr


Προσφυγές από Αμερικανούς και Καναδούς

Στις αίθουσες των δικαστηρίων μεταφέρεται πλέον η υπόθεση της βύθισης του κρουαζιερόπλοιου «Sea Diamond».
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, επιβάτες του πλοίου από τις ΗΠΑ και τον Καναδά έχουν έρθει ήδη σε επαφή με δικηγόρους, ώστε να κινηθούν διαδικασίες διεκδίκησης αποζημιώσεων.
Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η πλοιοκτήτρια εταιρεία κινείται για να «κλείσει» εγκαίρως ορισμένες υποθέσεις, ερχόμενη κατ αρχάς σε συμβιβαστικές συμφωνίες με μέλη του πληρώματος.
Το τελευταίο διήμερο ορισμένα πρακτικά συμβιβαστικών συμφωνιών έγιναν στο Ειρηνοδικείο Πειραιά και όπως έλεγαν νομικοί κύκλοι, το ποσό που καταβάλλεται σ' αυτές τις περιπτώσεις είναι σε συνάρτηση με τον μισθό του κάθε ναυτικού και τα απολεσθέντα αντικείμενά του. Αντίθετα, για τη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος φαίνεται να υπάρχει μια στασιμότητα, αφού το λεγόμενο «μαύρο κουτί» παραμένει φυλασσόμενο στο Λιμεναρχείο Θήρας, μέχρι να αποφασιστεί η μεταφορά του εκεί που τελικά θα αποκωδικοποιηθεί, πιθανόν σε εργαστήριο του εξωτερικού.
Η ίδια στασιμότητα υπάρχει και στο θέμα της άντλησης των καυσίμων από τις δεξαμενές του βυθισμένου κρουαζιερόπλοιου και οι εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης στη Θήρα περιμένουν ότι σε σημερινή συνάντηση με τον υπουργό Ναυτιλίας, Μανώλη Κεφαλογιάννη, θα ενημερωθούν αναλυτικά για το σχέδιο και κυρίως για το χρονοδιάγραμμα που έχει καταθέσει η πλοιοκτήτρια εταιρεία. Πάντως, και χθες η κατάσταση του θαλάσσιου περιβάλλοντος χαρακτηρίζεται ελεγχόμενη, αφού η διαρροή πετρελαιοειδών παραμένει μικρή και γίνεται εγκαίρως απορρύπανση.
Τέλος, χθες, με αφορμή την αποκάλυψη του «Εθνους» ότι η Θήρα στερείται τα τελευταία χρόνια πλοηγού, έγκυρες πηγές έλεγαν ότι παρότι υπήρχε αρκετά χρόνια πλοηγός που ανήκε στην Πλοηγική Υπηρεσία Σύρου, η θέση δεν είναι θεσμοθετημένη, παρότι υπάρχει ανάγκη ύπαρξής του.
Πηγή:www.ethons.gr

CONTACT FORM

Joomla forms builder by JoomlaShine

Non-material damage vs. Pain and suffering in Greece

30-10-2015

Non-material damage or Moral damage or Non material Harm and Pain and suffering or Mental anguish or Mental Distress or Pretium Doloris are concepts that are often confused.Although they have...

Tragedy in Rhodes: Speedboat mutilates 37 year Russian

02-08-2015

The Swiss 42year old, speedboat operator, claimed that he stopped when he heard the powerful blow-However one of the six skiers said that they searched the area, they found nothing...

Sea Diamond, αποζημιώσεις

18-01-2015

Το κρουαζιερόπλοιο βυθίστηκε στις 5 Απριλίου 2007στον όρμο του Αθηνιου στην Σαντορίνη μετά απο πρόσκρουση σε ύφαλο στον όρμο των Φηρών. Μετέφερε 1163 επιβάτες και 391 μέλη του πληρώματος. Ολοι...

Costa Concordia: Settling the victims' claims

12-01-2015

Introduction On January 13 2012 the Costa Concordia capsized while carrying around 3,200 passengers and 1,000 crew members; 32 people were killed in the accident. The disaster is one of the...

Στις 11.000 ευρώ η αποζημίωση για κάθε επιβάτη του Costa Concordia

12-01-2015

Και ενώ οι έρευνες συνεχίζονται στο σημείο που βρίσκεται το κουφάρι του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia, η ιδιοκτήτρια εταιρία ανακοίνωσε πως συμφώνησε να καταβάλει αποζημίωση 11.000 ευρώ στον καθένα από τους...

Ναυάγιο Costa Concordia: Αποζημίωση 2 εκατ. ευρώ σε 235 γάλλους επιβάτες

12-01-2015

Η συμφωνία αυτή ρυθμίζει σχεδόν όλες τις διαφορές μεταξύ της εταιρείας και των Γάλλων επιβατών. Έξι Γάλλοι χάθηκαν στο ναυάγιο και 456 διασώθηκαν.Η Costa Crociere, ιδιοκτήτρια εταιρεία του κρουαζιερόπλοιου Concordia...

Huge payout for family of Costa Concordia's youngest victim

12-01-2015

The family of the Costa Concordia disaster's youngest victim has received a seven-figure payment from the liner's owner, Costa Cruises.The compensation to relatives of five-year-old Dayana Arlotti, whose body was...

Αποζημιωσεις για το ναυάγιο του Σαμίνα: αποφαση Αρειου Παγου

11-01-2015

Τέσσερις εισηγήσεις στον Άρειο Πάγο επιτρέπουν την καταβολή των αποζημιώσεων στους ναυαγούς και τους συγγενείς των θυμάτων του ναυαγίου του «Σαμίνα Εξπρές» (20.9.2000), με τις οποίες αναμένεται να λυθεί τελεσίδικα...

Αποζημιώση σε εγγόνι θυμάτων του Σάμινα

11-01-2015

Το Συμβούλιο της Επικρατείας με απόφασή του άναψε το «πράσινο φως» για να δοθούν αποζημιώσεις σε συγγενείς θυμάτων που επέβαιναν στο πλοίο «Εξπρές Σάμινα» που βυθίστηκε στην Πάρο...Στις 26 Σεπτεμβρίου...

θαλάσσιο ατύχημα με θύμα έγκυο Ρωσίδα τουρίστρια στη Σταλίδα

01-07-2014

Σοβαρό ατύχημα με θύμα Ρωσίδα τουρίστρια η οποία χτυπήθηκε από ταχύπλοο, σημειώθηκε το απόγευμα σε παραλία στην περιοχή της Σταλίδας. Η γυναίκα η οποία έχει τραυματιστεί σοβαρά στο ισχίο και το...

Σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση 18χρονος τουρίστας μετά το ατύχημα με jet ski

01-07-2014

Κρίσιμη κρίνεται από τους γιατρούς του Βενιζελείου Νοσοκομείου η κατάσταση του 18χρονου τουρίστα ο οποίος, είχε σοβαρό ατύχημα χθες στη Σταλίδα, οδηγώντας ένα jet ski μαζί με τον αδερφό του...

 


slog3
slogan2

Search