MenuShortSpaceMenuShortCompanyNameMenuShortArxeionowinnopayContactEng

Τροχαία ατυχήματα από ανασφάλιστα, κλεμμένα ή οχήματα που εγκαταλείπουν τον τόπο του ατυχήματος.

uninsured stollen vehicle

Η συμμετοχή σε ενα τροχαίο ατύχημα είναι συνήθως επώδυνη, αλλά αν το πρόσωπο που ευθύνεται για το ατύχημα αποδεικνύεται να μην ασφαλισμένο να οδηγεί το όχημα, ή αν το όχημα που οδηγεί ειναι κλεμμένο ή ακόμη χειρότερα, εάν το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για το ατύχημα αφήνει τον τόπο του ατυχήματος, το όλο περιστατικό μπορεί να γίνει ακόμη πιο δυσάρεστο.

Ανασφάλιστα, κλεμμένα ή οχήματα που εγκαταλείπουν τον τόπο του ατυχήματος μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμούς σε άλλους οδηγούς, επιβάτες, ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές ή πεζούς.

Εάν το πρόσωπο που ευθύνεται για το ατύχημα αποδειχθεί ότι δεν καλύπτεται απο ασφαλιστική κάλυψη να οδηγεί το όχημα, αλλά όμως το όχημα είναι ασφαλισμένο για κάποιον άλλο να το οδηγεί, τότε υπάρχουν περιπτώσεις που η ασφαλιστική εταιρεία αναλαμβάνει καλόπιστα να καλύψει τις αξιώσεις για αποζημίωση ζημίας. Η παρούσα απόφαση επαφίεται στην κρίση της ασφαλιστικής εταιρείας που εμπλέκεται. Εάν δεν είναι πρόθυμη να ασχοληθεί με το θέμα, ή αν δεν υπάρχει ισχύον ασφαλιστήριο, η μόνη πορεία δράσης θα ήταν να ζητηθεί αποζημίωση μέσω του Επικουρικού Κεφαλαίου ( www.epikef.gr).

Το 2013, στο Ταμείο έγιναν 3.395 αιτήσεις για ανασφαλιστα οχήματα ενώ για το 2014 εκτιμώνται σε 2.800 αιτήσεις. Στην Ελλαδα εκτιμάται οτι κυκλοφορούν 700.000 ανασφάλιστα οχήματα απο τα οποία 250.000 ειναι αυτοκίνητα Ιδιωτικής Χρήσης (ΙΧ), 320.000 δίκυκλα, 150.000 φορτηγά και 1.800 ταξί.Το ατύχημα πρέπει να έχει συμβεί όμως σε δημόσιο δρόμο ή σε περιοχή στην οποία το κοινό και τα οχήματα έχουν ανοικτή και απρόσκοπτη πρόσβαση.

Υπάρχει μια νομική υποχρέωση για όλους να έχουν ασφάλιση για τα οχήματά τους, αν οδηγούνται σε δημόσιους δρόμους. Ωστόσο δεν υπάρχει καμία υποχρέωση να έχουν ασφάλιση για οχήματα σε ιδιωτικούς δρόμους ή χώρους. Οι εργοδότες πρέπει να έχουν ασφάλιση αστικής ευθύνης για τους εργαζόμενους τους, για την οδήγηση οχημάτων στις εγκαταστάσεις τους, αλλά δεν υπάρχει αντίστοιχη υποχρέωση να έχουν αστική ευθύνη ή άλλου είδους ασφάλιση για την κάλυψη άλλων οχήματων για ατυχήματα με το κοινό ή τρίτους στον ιδιωτικό τους χώρο.

Αν ο οδηγός που είναι υπεύθυνος για το τροχαίο δυστύχημα έχει κλέψει το όχημα που εμπλέκεται στο ατύχημα και προσδιοριστεί από την αστυνομία, στη συνέχεια, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του ιδιοκτήτη του οχήματος μπορεί να να αποζημιώσει τα θύματα του ατυχήματος. Η απόφαση θα είναι στην κρίση της ασφαλιστικής εταιρείας που εμπλέκεται. Εάν δεν είναι πρόθυμη να ασχοληθεί με το θέμα, ή αν δεν υπάρχει ασφαλιστήριο σε ισχύ, η μόνη πορεία δράσης θα ήταν να ζητηθεί αποζημίωση μέσω του Επικουρικού Κεφαλαίου. Το 2013 στην Ελλάδα 28.801 οχήματα κλάπηκαν και ορισμένοι από αυτά είχαν εμπλακεί σε τροχαία. Την ίδια χρονιά, 874 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους λόγω τροχαίων ατυχημάτων, ενώ τραυματίστηκαν 14.812.

Στην περίπτωση που το όχημα εγκαταλείπει τον χώρο του ατυχήματος, αν η αστυνομία κατάφερε να ταυτοποιήσει τον οδηγό και υπάρχει ένα έγκυρο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, στη συνέχεια η αξίωση αποζημίωσης των προσωπικών τραυματισμών μπορεί να γίνει κανονικά στην ασφαλιστική εταιρεία.Αν η αστυνομία κατάφερε να ταυτοποιήσει τον υπεύθυνο για τον τραυματισμό και δεν υπάρχει έγκυρο ασφαλιστήριο συμβόλαιο σε ισχύ, θα μπορούσε να προχωρήσει μια αξίωση μέσω του Επικουρικού Κεφαλαίου μέσω του καθεστώτος οδήγησης ανασφάλιστων οχημάτων. Το ίδιο θα πρέπει να γίνει αν ο οδηγός δεν μπορεί καν να εντοπιστεί.

Πληροφορίες σχετικά με το γραφείο του Επικουρικού Κεφαλαίου.

Το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης Ευθύνης απο Ατυχήματα Αυτοκινήτων είναι ένας δημόσιος οργανισμός ιδιωτικού δικαίου που τελεί υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της Τράπεζας της Ελλάδος και έχει σκοπό να καταβάλει στα πρόσωπα που ζημιώθηκαν αποζημίωση λογω θανάτωσης, σωματικής βλαβης η υλικών ζημιών απο αυτοκινητιστικά ατυχήματα στις παρακάτω περιοτωςεις: α) οταν ο υπευθυνος παραμένει άγνωστος, β) το ατύχημα προήλθε απο ανασφάλιστο όχημα, γ) ο ασφαλιστης πτώχευσε η δ) το ατύχημα προήλθε απο οχήματα με ειδική πινακίδα κυκλοφορίας. Είναι πάντα μια επιλογή η προσφυγή απευθείας ωστόσο, η διαδικασία μπορεί να είναι περίπλοκη και χρονοβόρα, και οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να έχουν επαγγελματική βοήθεια με αυτό.
Γιατί να συνεργαστείτε με την All Accidents:
Η φιλοσοφία μας είναι να προσφέρουμε περισσότερα και να διεκδικούμε περισσότερα.
Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας έχουν τεράστια εμπειρία στο χώρο, έχοντας συμμετάσχει σε εκατοντάδες περιπτώσεις διεκδίκησης και αποκατάστασης στην Αθήνα αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Παρακολουθούμε συνεχώς τις αποφάσεις των δικαστηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχουμε μια από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων για το θέμα. Αυτή η μακρόχρονη εμπειρία, γνώση και επιτυχημένη συνεργασία έχει σαν αποτέλεσμα τον άριστο συνδυασμό ιατρικής γνώσης και νομικής προσέγγισης στο δικαστήριο. Περισσότερα για την φιλοσοφία και τους συνεργάτες μας στην σελίδα Η Εταιρεία.
Μέρος της συνεργασίας μαζί μας είναι η συνεχής συμβουλευτική / παρακολούθηση της ιατρικής εξέλιξης του παθόντα σε απευθείας επαφή με γιατρούς αποκατάστασης.
Σε περίπτωση που λόγω ατυχήματος δεν μπορείτε να μετακινηθείτε οι συνεργάτες της All Accidents μπορούν, μετά την αρχική τηλεφωνική μας επικοινωνία, να σας συναντήσουν στον χώρο που θα τους υποδείξετε, στο σπίτι η σε κάποιο νοσηλευτικό ίδρυμα σε οποιοδήποτε μερος της Αττικής. Αν βρίσκεστε εκτός Αττικής μπορεί η πρώτη μας επαφή να γίνει τηλεφωνικά.
Όποια και αν είναι η περίπτωση ατυχήματος με αποτέλεσμα τραυματισμό η ακόμη και θάνατο, καλέσετε σήμερα στο +30210 7212175 ή στο +306983077459 για μια επαγγελματική συμβουλή. Λειτουργούμε με την αρχή του Δεν Κερδίζετε, Δεν Πληρώνετε, οπότε δεν έχετε οποιαδήποτε δέσμευση!

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 


slog3
slogan2

Αναζήτηση