MenuShortSpaceMenuShortCompanyNameMenuShortArxeiopayNofeeContactEng

Slide-car-Greek
Slider-Bicycle-Greek
3
Slider-Hand-

Τροχαία Ατυχήματα στην Ελλάδα

tracks

Θύμα τροχαίου; Διεκδίκηση αποζημίωσης;

Αν έχετε υποστεί σωματικές βλάβες σε τροχαίο ( τραυματισμό η και θάνατο προσφιλούς σας προσώπου), μπορούμε να βοηθήσουμε αποτελεσματικά για πιο υψηλή αποζημίωση. Οι συνέπειες ενός τροχαίου ατυχήματος μπορούν να είναι δραματικές για το θύμα και το περιβάλλον του. Κάθε μέσο μεταφοράς έχει τις ιδιαιτερότητες του: για παράδειγμα οι οδηγοί αυτοκινήτων διαβάζουν ή στέλνουν μηνύματα SMS, οι μηχανές αντιμετωπίζουν πόρτες αυτοκινήτων που ανοίγουν ξαφνικά και τα ποδήλατα συχνά κινούνται πάνω σε πεζοδρόμια. Η κάθε περίπτωση είναι μοναδική, όπως μοναδική είναι και η απαιτούμενη αντιμετώπιση. Κοινή είναι η ανάγκη για την πιο υψηλή αποζημίωση τροχαίου ατυχήματος που θα επιτρέψει στο θύμα και τους οικείους του να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες που προκύπτουν και να ικανοποιήσει την ηθική βλάβη και την ψυχική οδύνη του θύματος και των οικείων του.

Η διαχείριση γενικότερα του τροχαίου ατυχήματος έχει πολλές διαστάσεις. Όλες αλληλοσυνδέονται και απαιτείται Εμπειρία, Δύναμη και η απόλυτα άριστη επίδοση σε κάθε μια για να έλθει το μέγιστο αποτέλεσμα: πρώτιστα να αποκατασταθούν οι σωματικές βλάβες όσο πιο καλά γίνεται και βέβαια να αποδοθεί δικαιοσύνη και να επιτευχθεί όσο πιο υψηλότερη αποζημίωση γίνεται.

Η Ιατρική διάσταση.

Η ιατρική διάσταση θα πρέπει να υποστηρίξει συστηματικά, με λεπτομέρεια, με κύρος και πειστικότητα ότι οι ενέργειες που έγιναν ήταν απαραίτητες και αποτελεσματικές για την κατάσταση του θύματος. Το πότε και ο τρόπος με τον οποίο θα πρέπει κάποιος να επικοινωνήσει με τους θεράποντες ιατρούς και ποια σημεία θα πρέπει να καταγράφουν και αναδειχτούν απαιτεί εμπειρία και βαθιά ιατρική γνώση, κυρίως ιατροδικαστική. Για παράδειγμα, μελλοντικές επιπτώσεις, βαθμοί αναπηρίας ή αναγκαιότητα εξειδικευμένων θεραπειών και επεμβάσεων θα πρέπει να υποστηριχθούν τεχνικά και στην ιδανική περίπτωση από τον ιατρό που πρώτος ανέλαβε τον τραυματισμένο. Είναι εύλογο οτι το ύψος της αποζημίωσης από το τροχαίο συνδέεται άμεσα με την βαρύτητα των επιπτώσεων.

Η ιατρική διάσταση όμως καλύπτει και την συμβουλή σε αυτή καθαυτή την επιλεγμένη αγωγή για την ανάρρωση του ασθενή και την ψυχολογική υποστήριξη των οικείων ή στην τραγική περίπτωση ενός θανάτου απο τροχαίο, την διερεύνηση και τον αδιάσειστο ορισμό των αιτιών θανάτου. Δεν ειναι λίγες οι περιπτώσεις που από την μεριά της υπεράσπισης ειδικό βάρος αποδίδεται στο ιατρικό ιστορικό του θύματος με σκοπό την αποφυγή ή την μείωση της αποζημίωσης του τροχαίου.

Στην περίπτωση του θανάτου απο τροχαίο ο ρόλος ενος ικανού ιατροδικαστή είναι καθοριστικός.

Η Nομική διεκδίκηση από δικηγόρους με πείρα στα τροχαία

Η νομική διάσταση καλύπτει την καλή διερεύνηση ανάλογων δικαστικών αποφάσεων Πρωτοβάθμια, στο Εφετείο η στον Άρειο Πάγο, οσο πιο κοντά γίνεται στην συγκεκριμένη περίπτωση των συνθηκών του τροχαίου και στην σύνδεση τους ή την διαφοροποίηση τους, κατά την διάρκεια της νομικής τεκμηρίωσης και διεκδίκησης. Ανάλογη προετοιμασία θα κάνουν και οι δικηγόροι της ασφαλιστικής οι οποίοι συχνά έχουν μεγάλη πείρα στα θέματα αυτά. Η αντιπαράθεση απαιτεί υψηλό επίπεδο αποτελεσματικότητας και απειρία ή πειραματισμοί δεν έχουν θέση.

Οι δικηγόροι ομως έχουν και την υποχρέωση του συντονισμού των πάντων μια και θα χειριστούν την υπόθεση είτε σε μια διαπραγμάτευση συμβιβασμού ή ενώπιον του δικαστηρίου. Θα έλθουν σε επαφή με τις ασφαλιστικές ώστε να διευθετηθεί γρήγορα η υπόθεση, θα ξεφύγουν απο την στενή δικονομική φιλοσοφία και επικοινωνία και θα προσεγγίσουν το θύμα του τροχαίου αλλά και τους οικείους με ανθρωπιά, κατανόηση και ευαισθησία. Θα εξηγήσουν κατανοητά οποιεσδήποτε ερωτήσεις υπάρχουν, δεν θα δώσουν ανύπαρκτες ελπίδες, θα κινηθούν γρήγορα και θα είναι άμεσα διαθέσιμοι όταν υπάρχουν εξελίξεις και απορίες.

Η Tεχνική υποστήριξη με ειδικούς.

Καθε περίπτωση έχει τις πλευρές που ο ρόλος ενός τεχνικού εμπειρογνώμονα είναι καθοριστικός για το ύψος της αποζημίωσης τόσο για τα οχήματα και τις υλικές ζημιές όσο και για τις σωματικές βλάβες. Ποιά η κατάσταση του φωτισμού στο σημείο αν το συμβάν έλαβε χώρα την νύχτα, με τι ταχύτητα όντως οδηγούσαν τα οχήματα, ποιές ήταν οι συνθήκες του οδοστρώματος όσο αφορά την ολισθηρότητα ή την κλίση, ποιά η τεχνική κατάσταση των οχημάτων ή ποιό το επίπεδο παρεχόμενης προστασίας κάποιου συγκεκριμένου κράνους είναι μερικές, ενδεικτικές ερωτήσεις που ένας έμπειρος τεχνικός εμπειρογνώμονας μπορεί να ερευνήσει και παρουσιάσει σε ένα δικαστήριο. Σε συνεργασία με την νομική ομάδα μπορεί να παραθέσει μια αδιάσειστη παρουσίαση στοιχείων που θα κάνουν την επιχειρηματολογία τεκμηριωμένη και αδιαμφισβήτητη.

Ο τρόπος που θα διαχειριστείτε ένα ατύχημα εξαρτάται απόλυτα απο την επιλογή των συνεργατών σας. Είναι σίγουρο οτι θα σας προσεγγίσουν πολλοί, γνωστοί σας ή άγνωστοι, απευθείας η μέσω ενδιάμεσων, όχι πάντα με διάφανους τρόπους, υποσχόμενοι πολλά και κυρίως υψηλές αποζημιώσεις. Μην αποφασίσετε βιαστικά, ερευνήστε και ακούστε περισσότερους. Ειναι γεγονός οτι όσο πιο σύντομα κινηθεί η ομάδα διαχείρισης τοσο ακριβέστερα στοιχεία θα συλλεχθούν και τόσο καλύτερα θα είναι τα αποδεικτικά στοιχεία. Γι'αυτό πρέπει ο συνεργάτης σας να είναι διαθέσιμος 24 ωρες το εικοσιτετράωρο και η συνάντηση να πραγματοποιηθεί άμεσα.

Δικηγόρος και διαχείριση του τροχαίου ατυχήματος

Είναι γεγονός αναμφισβήτητο, ότι τα τροχαία ατυχήματα, αποτελούν για την Παγκόσμια και Ευρωπαϊκή Κοινότητα, και κατά μείζονα λόγο για τη χώρα μας, Εθνικό και Κοινωνικό πρόβλημα άμεσης αντιμετώπισης, καθώς εκτιμάται ότι αποτελούν την τρίτη αιτία θανάτου διεθνώς. Η χώρα μας, δυστυχώς, εμφανίζει υψηλό δείκτη τροχαίων ατυχημάτων με αυξητικές μάλιστα τάσεις. Κάθε χρόνο, περίπου 2.500 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα και περισσότεροι από 30.000 τραυματίζονται σοβαρά ή ελαφρά. Η παραβίαση των κανόνων του Κ.Ο.Κ. είναι η συνηθέστερη αιτία τροχαίων ατυχημάτων, με αποτέλεσμα, την πρόκληση υλικών ζημιών, σωματικών βλαβών ή σε κάποιες περιπτώσεις και τον θάνατο του θύματος. Για τον λόγο αυτό η Πολιτεία, έχει θεσπίσει ένα σύνολο κανόνων δικαίου, οι οποίοι εφαρμόζονται σε περίπτωση ατυχήματος και που δίδουν την δυνατότητα στο θύμα αφενός μεν να ζητήσει την τιμωρία του δράστη (ποινική διαδικασία) σε περίπτωση τραυματισμού (ή στους συγγενείς του θύματος σε περίπτωση θανάτου του θύματος του τροχαίου), αφετέρου δε να διεκδικήσει την αστική του αποζημίωση (αστική διαδικασία), για το σύνολο των ζημιών που υπέστη, αλλά και την αποκατάσταση της ηθικής του βλάβης σε περίπτωση τραυματισμού (ή ψυχικής οδύνης- σε περίπτωση θανάτου).

ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Αυτός που προκαλεί τροχαίο ατύχημα αντιμετωπίζει, σε περίπτωση τραυματισμού ή θανάτου του θύματος του τροχαίου, ποινικές κυρώσεις. Πράγματι, κατά τον ποινικό δίκαιο η πρόκληση τροχαίου ατυχήματος συνιστά εγκληματική πράξη, αφού αποτελεί προσβολή του πολυτιμότερου εννόμου αγαθού, δηλαδή της ζωής και της υγείας του ανθρώπου. Σύμφωνα με το άρθρο 302 Π.Κ.(Ν 1492/1950) «Όποιος επιφέρει από αμέλεια το θάνατο άλλου τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών.» ενώ σύμφωνα με το άρθρο 314 Π.Κ.(Ν1492/1950) «Όποιος από αμέλεια προκαλεί σωματική κάκωση ή βλάβη της υγείας άλλου τιμωρείται με Φυλάκιση μέχρι τριών ετών. Αν η σωματική βλάβη που προκλήθηκε είναι όλως ελαφρά, επιβάλλεται κράτηση έως τρεις (3) μήνες ή με πρόστιμο έως τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.» Η Πολιτεία δηλαδή, δίνει το δικαίωμα στο θύμα ενός τροχαίου ατυχήματος να στραφεί κατά του υπαιτίου του ατυχήματος και να επιδιώξει, την τιμωρία του υπαιτίου. Σε περίπτωση θανάτου του θύματος το δικαίωμα αυτό το έχουν οι κληρονόμοι του θύματος.

ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Πρέπει κατ΄ αρχάς να διαχωριστούν οι περιπτώσεις τροχαίου ατυχήματος με μόνο υλικές ζημιές από αυτό του τροχαίου ατυχήματος με θάνατο και τραυματισμό. Στην πρώτη περίπτωση ο νόμος δίδει δικαίωμα στο θύμα αγωγής, για αποκατάσταση των υλικών ζημιών που προκλήθηκαν σε αυτό λόγω του ατυχήματος. Σε περίπτωση τραυματισμού θεμελιώνεται υπέρ του θύματος δικαίωμα της διεκδίκησης, μέσω αγωγής, τόσο των υλικών ζημιών που υπέστη (αποκατάσταση οχήματος, νοσηλείων, κόστος θεραπείας κ.λ.π.) και δικαίωμα αποκατάστασης της ηθικής του βλάβης. Σε περίπτωση θανάτου, το δικαίωμα αποκατάστασης των υλικών ζημιών περιέχεται στους κληρονόμους του θύματος, οι οποίοι αποκτούν δικαίωμα αποκατάστασης της ψυχικής τους οδύνης, της οδύνης, δηλαδή, που προέκυψε από τον θάνατο του οικείου τους. Η σημαντικότερη παράμετρος για να μπορέσουν οι δικαιούχοι να θεμελιώσουν με πληρότητα τις αξιώσεις τους, είναι η συγκέντρωση και καταγραφή των πραγματικών περιστατικών του ατυχήματος, η ορθή αποτύπωση των υλικών ζημιών ή σε περίπτωση τραυματισμού του είδους του τραυματισμού, τη σοβαρότητα αυτού, και της εκτίμησης μελλοντικών συνεπειών του, ενώ σε περίπτωση θανάτου η πλήρης ιατροδικαστική περιγραφή της αιτίας θανάτου και η σύνδεση αυτής με τις συνθήκες του δυστυχήματος. Έτσι, επιτυγχάνεται η άρτια υποστήριξη του νομικού έργου ώστε να μπορέσετε να διεκδικήσετε το μέγιστο εξ αυτών που δικαιούστε.

Γιατί να συνεργαστείτε με την All Accidents:

Η φιλοσοφία μας είναι να προσφέρουμε περισσότερα και να διεκδικούμε περισσότερα.

Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας έχουν τεράστια εμπειρία στο χώρο των Τροχαίων Ατυχημάτων, έχοντας συμμετάσχει σε εκατοντάδες περιπτώσεις διεκδίκησης και αποκατάστασης στην Αθήνα αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Παρακολουθούμε συνεχώς τις αποφάσεις των δικαστηρίων σε περιπτώσεις Τροχαίων Ατυχημάτων, στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχουμε μια από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων για το θέμα. Αυτή η μακρόχρονη εμπειρία, γνώση και επιτυχημένη συνεργασία έχει σαν αποτέλεσμα τον άριστο συνδυασμό τεχνικής, ιατρικής γνώσης και νομικής προσέγγισης στο δικαστήριο. Περισσότερα για την φιλοσοφία και τους συνεργάτες μας στην σελίδα Η Εταιρεία.

Μέρος της συνεργασίας μαζί μας είναι η συνεχής συμβουλευτική / παρακολούθηση της ιατρικής εξέλιξης του παθόντα σε απευθείας επαφή με γιατρούς αποκατάστασης.

Σε περίπτωση που λόγω ατυχήματος δεν μπορείτε να μετακινηθείτε οι συνεργάτες της All Accidents μπορούν, μετά την αρχική τηλεφωνική μας επικοινωνία, να σας συναντήσουν στον χώρο που θα τους υποδείξετε, στο σπίτι η σε κάποιο νοσηλευτικό ίδρυμα σε οποιοδήποτε μέρος της Αττικής. Αν βρίσκεστε εκτός Αττικής μπορεί η πρώτη μας επαφή να γίνει τηλεφωνικά.

Όποια και αν είναι η περίπτωση ατυχήματος με αποτέλεσμα τραυματισμό η ακόμη και θάνατο, καλέσετε σήμερα στο +30210 7212175 ή στο +306983077459 για μια επαγγελματική συμβουλή.

Λειτουργούμε με την αρχή του payNOfee®,  οπότε δεν έχετε οποιαδήποτε οικονομική δέσμευση για την αρχική μας γνωμοδότηση! Μπορεί δε να καταβληθεί με την τελική έκβαση της υπόθεσης!  Δείτε εδώ περισσότερα.

Ακούστε μας χωρίς δέσμευση και σε καθε περίπτωση θα φύγετε πληρέστερα και σφαιρικότερα πληροφορημένοι.

Έχουμε κατατάξει τα τροχαία σε 3 βασικές κατηγορίες με συγκεκριμένες διαστάσεις, αποφάσεις και συμβουλές ώστε να αποκτήσετε μια πλατύτερη γνώση στο συγκεκριμένο θέμα. Εμπλουτίζουμε το υλικό μας τακτικά ώστε να μπορείτε να βρίσκετε κάτι νέο σε καθε επίσκεψη σας.

 

Αναλύσεις και πληροφορίες για θέματα σχετικά με τροχαία, διεκδικήσεις και αποζημιώσεις που μπορείτε να βρείτε στο αρχείο μας:
Τροχαίο με όχημα που δεν είναι αποδεδειγμένα ανασφάλιστο

Τροχαίο με Μοτοσυκλέτα και Συνυπαιτιότητα 

Τροχαία ατυχήματα από ανασφάλιστα, κλεμμένα ή οχήματα που εγκαταλείπουν τον τόπο του ατυχήματος

Ελαστικά: Θραύση - Κλατάρισμα – Εκτροπή Οχήματος

Συνυπαίτιος ο συνοδηγός αν γνωρίζει ότι ο οδηγός είναι μεθυσμένος

Τροχαιο και παράνομες διαφημιστικές πινακίδες
Υπαιτιότητα σε σύγκρουση κατα το προσπεράσμα
Ποιοί αναγνωρίζονται σαν οικογένεια από τα διακαστηρια και άρα δικαιούνται αποζημίωση
Ποιό ειναι το Χρηματικό όριο αποζημίωσης ασφαλιστικής
Ατυχημα στο εξωτερικό. Σε ποιό δικαστήριο μπορείτε να απευθυνθείτε
Τι συμβαίνει οταν στο ατυχημα εμπλέκεται οδηγός του οποίου το δίπλωμα έιχε λήξει
Σε περιπτωση ατυχήματος απο λάδια στο οδόστρωμα, υπαρχει ευθύνη δημοσίου;
Τι συμβαίνει στην περιπτωση που το τροχαιο συμβεί σε περιοχή που γίνονται δημόσια έργα
Τι συμβαίνει στην περιπτωση που εμπλακείτε σε ατυχημα και εχετε πιεί
Τι συμβαίνει αν στο τροχαιο εμπλέκεται οδηγός με διεθνές δίπλωμα
Υπαρχει συνυπαιτιότητα αν ο οδηγός δεν προσπάθησε να αποφύγει ενα τροχαιο;
Τροχαιο λογω ελιγμών αποφυγής ζώου
Ειναι τροχαιο η εργατικο ατυχημα τροχαιο με κλαρκ;
Τι συμβαίνει με την αποζημίωση αν το θύμα είχε καποια ασθένεια οπως για παράδειγμα καρκίνο,
Αποζημίωση σε οικογένεια οδηγού που έπεσε σε άλλο όχημα
Ατυχημα σε αυτοκίνητο που δεν άνοιξε ο αερόσακος

Επιθετική οδήγηση
Ευθύνεται ο οδηγός ταξί για την ασφαλή αποβίβαση των επιβατών
Αυτοκινητο που έπεσε σε ακάλυπτο φρεάτιο
Αποζημίωση σε μοτοσυκλετιστή για κακή κατάσταση οδοστρώματος
Υπαρχει δυνατότητα διεκδίκησης μεγαλύτερης αποζημίωσης μετά απο απευθείας συμβιβασμό με την ασφαλιστική;
Τι συμβαίνει αν υπάρχουν επιπτώσεις στην υγεία απο την πολύ καθυστερημένη άφιξη του ΕΚΑΒ,
Ατυχημα σε μπάζα στο οδόστρωμα
Ανήλικο θύμα τροχαίου
Ατύχημα με τραυματισμό μοτοσυκλετιστή

 

 

                                                             Επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει:

car accident  motorcycle city  bike1 
 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ  ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ  ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Αποζημίωση τροχαίου: Πρωτόδικα 900.000, στο Εφετείο 340.000

14-05-2020

Το Μονομελές Εφετείο Πατρών έκρινε τον Δήμο Πατρέων αποκλειστικό υπαίτιο του δυστυχήματος που συνέβη στις 15 Ιουνίου 2016, κατά το οποίο σκοτώθηκε ένας εικοσιπεντάχρονος φοιτητής, μετά από σύγκρουση με απορριμματοφόρο...

Τροχαίο: επιβεβαίωση ποιος ήταν ο οδηγός.

04-01-2019

Ο ορισμός ποιος τελικά ήταν ο οδηγός σε ένα τροχαίο δεν είναι πάντα απολύτως ξεκάθαρο. Υπάρχουν περιπτώσεις που ο οδηγός εκσφενδονίζεται από το όχημα, ο δε συνοδηγός παραμένει μέσα και...

Απαιτήσεις για Τραυματισμό σε Τροχαίο με πολλά Οχήματα.

06-11-2017

Ένας μεγάλος αριθμός τροχαίων αφορά συγκρούσεις με πολλά οχήματα ή κοινώς καραμπόλες. Στις ΗΠΑ σχεδόν στο ένα τρίτο των τροχαίων εμπλέκονται περισσότερα από δύο οχήματα. Μια μικρή απόσπαση της προσοχής ενος...

Εργατικά ατυχήματα: πότε αποζημιώνουν οι εργαζόμενοι τον εργοδότη!

15-07-2016

Δύο αποφάσεις του Αρείου Πάγου δημιουργούν δικαστικό προηγούμενο και αναγνωρίζουν συν-υπαιτιότητα σε εργαζόμενο και του επιδικάζει να αποζημιώσει τον εργοδότη για τις υλικές ζημιές που προκάλεσε λόγω ατυχήματος εν ώρα...

Ηθική Βλάβη και Ψυχική Οδύνη.

30-10-2015

Ηθική Βλάβη (Non-material damage, Moral damage, Non material harm) και Ψυχική Οδύνη (Pain and suffering, Pretium doloris, Mental anguish ) είναι έννοιες που συχνά συγχέονται.Αν και εχουν κοινα θεματα εχουν...

Αποζημιωσεις απο Επικουρικο Κεφαλαιο

03-08-2015

Στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου φαίνεται οτι θα κριθεί τελικά το ύψος της αποζημίωσης που δικαιούνται οι συγγενείς θυμάτων απο ανασφάλιστα αυτοκίνητα. Την αποζημίωση αυτή παρέχει το Επικουρικό Κεφάλαιο Ασφάλισης...

Έλλειψη κράνους. Συνυπαιτιότητα;

09-05-2015

Σε διάφορες αποφάσεις δικαστηρίων εχει απορριφθεί η αίτηση για απόδοση συνυπαιτιότητας ( και άρα μείωσης της απαίτησης για αποζημίωση) στον συνοδηγό μοτοσυκλέτας που επιβιβάστηκε σε μηχανή και δεν φορούσε κράνος...

Φορολόγηση αποζημίωσης απο τροχαίο ατύχημα

27-04-2015

Η αποζημίωση που ορίζεται απο ενα δικαστήριο ή συμφωνείται εξωδικαστικά αποτελείται απο πολλά διαφορετικά ποσά συνδεδεμένα με διαφορετικές αιτίες. Υπάρχουν συχνές ερωτήσεις για το τι πραγματικά ισχύει και εδώ προσπαθούμε...

Τροχαίο με Μοτοσυκλέτα και Συνυπαιτιότητα

19-04-2015

Κύριο θέμα στην διεκδίκηση αποζημίωσης απο τροχαίο είναι η απόδοση συν- υπαιτιότητας στο άλλο μέρος. Η "ιδανική" περίπτωση που είναι ξεκάθαρη η υπαιτιότητα είναι μαλλον σπάνια και οι δικηγόροι κατά...

Ελαστικά: Θραύση - Κλατάρισμα – Εκτροπή Οχήματος

09-04-2015

Η νομολογία των δικαστηρίων μας έχει δεχθεί ότι το κλατάρισμα ελαστικού συνεπεία του οποίου το αυτοκίνητο ξεφεύγει από την κανονική του πορεία δεν συνιστά περίπτωση ανώτερης βίας, αλλά μόνο αυτήν...

Τροχαίο με όχημα που δεν είναι αποδεδειγμένα ανασφάλιστο.

04-03-2015

Υπαρχουν τροχαια που αφορούν όχημα για το οποίο υπαρχει τεκμηριωμένη διαφωνία αναμεσα στην ασφαλιστική και τον ιδιοκτήτη κατα ποσο υπαρχει ασφάλεια σε ισχύ η οχι. Μπορεί η ασφάλεια να έληξε...

Συνυπαίτιος ο συνοδηγός αν γνωρίζει ότι ο οδηγός είναι μεθυσμένος.

05-02-2015

Κατά 30% σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος Ο συνοδηγός που γνωρίζει ότι ο οδηγός είναι μεθυσμένος και παρ΄ όλα αυτά δέχεται να επιβιβαστεί, είναι συνυπαίτιος κατά 30% σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, αποφάνθηκε...

Τροχαία ατυχήματα από ανασφάλιστα, κλεμμένα ή οχήματα που εγκαταλείπουν τον τόπο του ατυχήματος.

26-12-2014

Η συμμετοχή σε ενα τροχαίο ατύχημα είναι συνήθως επώδυνη, αλλά αν το πρόσωπο που ευθύνεται για το ατύχημα αποδεικνύεται να μην ασφαλισμένο να οδηγεί το όχημα, ή αν το όχημα...

Αναπαράσταση τροχαίου με αυτοκίνητο και πεζό

03-12-2014

Τον Iούλιο του 2014 το έγκυρο περιοδικό Plaintiff ανέλυσε τα συνήθη αποδεικτικά και θέματα τραυματισμών που αφορούν τροχαία ατυχήματα αυτοκινήτων και πεζών: Το άρθρο αυτό φέρνει στο φως τα στάδια...

Λιγότεροι νεκροί από τροχαία το 2014

03-12-2014

Ευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στα τροχαία δυστυχήματα. Αν και λιγότεροι από 600 οι άνθρωποι εκτιμάται ότι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα το 2014 στη χώρα μας, αριθμός μικρότερος...

Αποζημίωση 550.000 για τροχαίο λόγω παράνομης πινακίδας

27-11-2014

Πρόστιμο 550.000 ευρώ στο ΔημόσιοΔικαιώθηκαν στον Άρειο Πάγο οι συγγενείς 18χρονου που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο το οποίο οφείλονταν στην πρόσκρουση σε παράνομα τοποθετημένη διαφημιστική πινακίδα. Το Δημόσιο...

Επιθετική Οδήγηση

20-10-2014

Επιθετική ΟδήγησηΑπερίσκεπτη οδήγηση είναι όταν κάποιος οδηγεί χωρις να τηρεί τους κανόνες ασφαλείας, με εσκεμμένη αδιαφορία για την ασφάλεια και με πλήρη γνώση ότι αυτός ο τρόπος οδήγησης μπορεί να...

Τα τροχαία μας κοστίζουν 3 δισ. ευρώ ετησίως!

17-10-2014

Σε 3 δισεκατομμύρια ευρώ εκτιμά το ετήσιο κοινωνικοοικονομικό κόστος των οδικών ατυχημάτων στην Ελλάδα ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ο οποίος με αφορμή το τραγικό δυστύχημα στην Εγνατία Οδό. Όπως σημειώνει...

Υπαιτιότητα σε σύγκρουση κατά το προσπεράσμα.

17-10-2014

Κάθε περίπτωση είναι μοναδική και οι ειδικοί που θα τεκμηριώσουν τα γεγονότα θα έχουν σημαντικό ρόλο. Έτσι σε μια περίπτωση μοτοσυκλέτας που κινείτο κανονικά στο αριστερό μέρος του δρόμου με σκοπό...

Ποιοί από την οικογένεια δικαιούνται αποζημίωση.

14-10-2014

Σε περιπτωση θανάτου ο νόμος ορίζει μέσω του άρθρου 932, εδάφιο 3 του Αστικού Κώδικα ότι η οικογένεια του θύματος μπορεί να λάβει χρηματική ικανοποίηση λόγω ψυχικής οδύνης. Τι ισχύει όμως...

Χρηματικό όριο ευθύνης ασφαλιστικής.

14-10-2014

Πολλά θύματα ατυχημάτων αναρωτιούνται ποιό ειναι το όριο ευθύνης της ασφαλιστικής του οχήματος που προκάλεσε τον τραυματισμό τους. Καταρχήν η ευθύνη της ασφαλιστικής εξετάζεται χωριστά για κάθε κατηγορία ασφαλιζομένων κινδύνων...

Τροχαίο στο εξωτερικό. Σε ποιό δικαστήριο θα απευθυνθείτε;

14-10-2014

Όλο και πιο πολλοί Έλληνες ταξιδεύουν στο εξωτερικό με τα αυτοκίνητα τους. Δεν είναι απίθανο να συμβεί κάποιο τροχαίο ατύχημα στα ταξίδια αυτά. Ο φιλικός διακανονισμός καλύπτει αρκετές περιπτώσεις υλικών...

Τροχαίο από οδηγό με δίπλωμα που έληξε.

14-10-2014

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που σας χτυπήσει όχημα του οποίου ο οδηγός δεν έχει ανανεώσει την ισχύ του διπλώματος του; Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και κάποιος ειδικός θα πρέπει να...

Λάδια στο οδόστρωμα. Ευθύνη Δημοσίου;

13-10-2014

Σχετικά με το Επικουρικό Ταμείο Το Δημόσιο και τα όργανα του ειναι όντως υπεύθυνα για την επισήμανση ύπαρξης λαδιών στο οδόστρωμα καθώς επίσης και για τις απαραίτητες ενέργειες για την ρύθμιση...

Τροχαίο ατύχημα σε περιοχή έργων.

13-10-2014

Η σήμανση των οδών κατα την διάρκεια των έργων ειναι πολύ σημαντική. Ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας που η ορατότητα ειναι περιορισμένη. Η υπεύθυνη εταιρεία για τη εκτέλεση των...

 


slog3
slogan2

Αναζήτηση