info@allaccidents.gr
2107212175
6983077459

Απαιτησεις για Τραυματισμο σε Τροχαιο με πολλα Οχηματα.

Μια μικρή απόσπαση της προσοχής ενος οδηγού είναι αρκετή να πυροδοτήσει ένα μαζικό αλυσιδωτό ατύχημα με αυτοκίνητα, φορτηγά, ρυμουλκούμενα, μοτοσικλέτες και άλλα οχήματα, που πέφτουν το ένα στο άλλο. Η πιθανότητα σοβαρών τραυματισμών και θανάτων από τις συγκρούσεις πολλών οχημάτων είναι υψηλή.

Οι συγκρούσεις πολλαπλών οχημάτων είναι εμφανώς πιο θανατηφόρες από συγκρούσεις δύο αυτοκινήτων. Στα τροχαία με πολλά οχήματα ένα αυτοκίνητο μπορεί να χτυπηθεί αρκετές φορές από πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις. Για κάθε ένα επιπλέον όχημα που εμπλέκεται, αυτό σημαίνει όλο και μεγαλύτερη ποσότητα από σπασμένα γυαλιά, λυγισμένο χάλυβα και διαρροή βενζίνης.  Η πιθανότητα της φωτιάς υπάρχει πάντα με θανάσιμο κίνδυνο αν οι επιβαίνοντες δεν μπορέσουν να βγουν έγκαιρα από τα οχήματα τους. 

Οι επιβάτες που βγαίνουν από τα οχήματά τους είναι συχνά σε κατάσταση σοκ. Μπορεί να μην προσέχουν άλλα αυτοκίνητα που περνούν ξυστά δίπλα τους. Επιπλέον, επειδή οι συγκρούσεις πολλών οχημάτων συχνά οδηγούν σε κλείσιμο των δρόμων, είναι δύσκολο για τα οχήμτα πυρόσβεσης και διάσωσης να φτάσουν γρήγορα στο τόπο της σύγκρουσης.

Συχνές αιτίες των ατυχημάτων με πολλά οχήματα
Υπάρχουν πολλές αιτίες των συγκρούσεων multi-οχήματος.  Μερικά από τα πιο συνηθισμένα είναι:

Υπερβολική ταχύτητα
Αερόσακοι, καλή μόνωση, δυνατά στερεοφωνικά συστήματα και κινητήρες που κινούν τα αυτοκίνητα ενός τόνου στα 100 χιλιόμετρα μέσα σε 4 δευτερόλεπτα έχουν δώσει στους οδηγούς μια ψευδή αίσθηση ασφάλειας. Σε υψηλές ταχύτητες, μία λάθος στροφή του τροχού ή ένα πιο αργό αυτοκίνητο μπροστά από ένα πιο γρήγορο μπορεί να πυροδοτήσει μια αλυσιδωτή αντίδραση που περιλαμβάνει σοβαρούς τραυματισμούς.

Οδήγηση υπό την επήρεια
Η επήρεια περιλαμβάνει όλους τους οδηγούς με αλλοιωμένη αντίληψη είτε λόγω αλκοόλ ή κάτω από την επίδραση νόμιμων και παράνομων ναρκωτικών. Οι παρενέργειες πολλών συνταγογραφούμενων φαρμάκων περιλαμβάνουν υπνηλία και διαταραχές χρόνου και αντίληψη του βάθους.

Κινητά τηλέφωνα
Η λίστα των αιτίων των ατυχημάτων με πολλαπλά οχήματα δεν είναι πλήρης χωρίς να συμπεριλαμβάνονται τα κινητά τηλέφωνα.  Η ομιλία, τα γραπτά μηνύματα, η λήψη φωτογραφιών και ο έλεγχος των emails είναι μερικές από τις κύριες αιτίες των συγκρούσεων.  Δυστυχώς, η πλειοψηφία αυτών που αποσπώνται από τα κινητά τηλεφώνα είναι νέοι.

Καιρός
Οι κακές καιρικές συνθήκες οδηγούν συχνά σε χαμηλή ορατότητα και ολισθηρούς δρόμους.  Το χιόνι, ο πάγος, η βροχή και η ομίχλη  είναι μερικές μόνο από τις συνθήκες που μπορούν να μετατρέψουν γρήγορα έναν κατά τα άλλα ασφαλή δρόμο σε επικίνδυνο.  Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στις εθνικές οδούς με υψηλά όρια ταχύτητας.

Ύπνος στο τιμόνι
Όταν ο οδηγός αποκοιμηθεί, έστω και για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, το αυτοκίνητο είναι χωρίς οδηγό αν και το πόδι του οδηγού μπορεί ακόμα να πατάει το πεντάλ του γκαζιού.  Χρειάζεται μόνο ένα δευτερόλεπτο για βγεί σε μια άλλη λωρίδα κυκλοφορίας, να βγεί από τον δρόμο, ή να εμβολίσει το αυτοκίνητο μπροστά. 

Καταδιώξεις της αστυνομίας
Αστυνομικές καταδιώξεις υψηλής ταχύτητας συχνά προκαλούν συγκρούσεις.  Αν και δεν έχουμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις στην Ελλάδα, συμβαίνει, αν κυνηγούν κάποιον, να χάσει τον έλεγχο του οχήματος του ή να εμβολίσει άλλα οχήματα κατά τη διάρκεια μιας καταδίωξης.

Άλλες αιτίες
Οι συνομιλίες με τους επιβάτες, η ανάγνωση χαρτών ή το φαγητό και γενικά η πλήξη και απροσεξία μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε ατυχήματα.

Προσδιορισμός βλάβης και υπαιτιότητας σε μια σύγκρουση με πολλά οχήματα
Ατυχήματα με πολλά οχήματα συχνά περιλαμβάνουν εξαιρετικά υψηλές ασφαλιστικές πληρωμές . Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν συμβαίνουν ατυχήματα σε δρόμους υψηλής ταχύτητας και περιλαμβάνουν τέσσερα, πέντε ή περισσότερα οχήματα.  Σε αυτές τις περιπτώσεις, το ποσό των χρημάτων που διακυβεύονται από τις ασφαλιστικές ανεβαίνει αρκετά ψηλά.
Ως εκ τούτου, οι ασφαλιστικές εταιρείες συνήθως τα αναθέτουν σε εκπαιδευμένους ερευνητές.  Επειδή οι οδηγοί σπάνια θα παραδεχτούν οικειοθελώς την ευθύνη, είναι απαραίτητο για τους ερευνητές να βρουν την υποκείμενη αιτία, ποιος οδηγός και σε ποιο βαθμό είναι υπεύθυνος.

Ο προσδιορισμός βλάβης σε μια σύγκρουση με πολλά αυτοκίνητα είναι μια πολύπλοκη διαδικασία. Κάθε οδηγός έχει καθήκον μέριμνας (ευθύνης) απέναντι στους άλλους οδηγούς.  Αυτό το καθήκον της φροντίδας είναι να οδηγεί λογικά και με σύνεση (με προσοχή) σύμφωνα με τις περιστάσεις.  Αν δεν ασκεί αυτό το καθήκον της φροντίδας, αυτό αποτελεί μερικές φορές μια ηθελημένη ή εξ αμελείας ευθύνη.

Όταν μια εκ προθέσεως ή εξ αμελείας πράξη ενός οδηγού γίνεται η άμεση και εγγύς (νομικά αποδεκτή) αιτία τραυματισμού άλλου οδηγού, ο τραυματισμένος οδηγός έχει το νομικό δικαίωμα για αποζημίωση.
Όσο περισσότερα τα οχήματα που συμμετέχουν σε ένα ατύχημα τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός δυσκολίας ορισμού του υπαιτίου.  Ποιος οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα;  Ποιος δεν σεβόταν την απόσταση ασφαλείας;  Ποιος συνομιλούσε σε κινητό τηλέφωνο;  Υπήρχαν ελαφρυντικές (αιτιολογικές) συνθήκες;  Υπάρχουν περισσότεροι από ένας υπεύθυνος;  Και η λίστα αυξάνεται.

Για τον προσδιορισμό της ευθύνης οι εμπειρογνώμονες ερευνητές θα:

1.  Εξετάσουν τις εκθέσεις της αστυνομίας και να μιλήσουν με τον/την υπεύθυνη αξιωματικό.  Οι ερευνητές ατυχημάτων ενδιαφέρονται ιδιαίτερα να μάθουν αν η αστυνομία συνέλαβε ή έδωσε κλήση σε κάποιον οδηγό για:
•  χρήση αλκοόλ ή ναρκωτικών
•  Κατοχή ναρκωτικών
•  Άδεια οδήγησης σε αναστολή / λήξη ή χωρίς άδεια οδήγησης
•  Υπερβολική ταχύτητα
•  Έλλειψη ασφάλισης
•  Μη παραχώρηση προτεραιότητας από δεξιά
•  Οδήγηση κάτω από το όριο απόστασης ασφαλείας 
•  Απερίσκεπτη οδήγηση

2.  Να συνομιλήσουνε με τούς οδηγούς, τους επιβάτες και τους άλλους μάρτυρες

3.  Να πάρουν φωτογραφίες των οχημάτων και του τόπου του ατυχήματος, συμπεριλαμβανομένων των αποτυπωμάτων ολίσθησης (φρεναρίσματος), από κατεστραμμένα δέντρα, κιγκλιδώματα, περιφράξεις, κλπ

4.  Να εξετάσουν το ιστορικό οδήγησης των οδηγών, τα πιθανά πρόστιμα, η την εμπλοκή τους σε άλλα ατυχήματα κ.λπ.

Τοπικά Ατυχήματα με πολλαπλά οχήματα σε διασταυρώσεις
Οι συγκρούσεις πολλών οχημάτων δεν περιορίζονται σε αρτηρίες κίνησης υψηλής ταχύτητας.  Πολλά συμβαίνουν σε τοπικό επίπεδο σε μικρότερες ταχύτητες. Ιδιαίτερα οι διασταυρώσεις είναι συχνά σημεία για ατυχήματα πολλών αυτοκινήτων με χαμηλή ταχύτητα.  Ένας οδηγός μπορεί να σταματήσει σε ένα κόκκινο φανάρι μόνο για να πέσει πάνω του ο οδηγός του πίσω οχήματος και να τον σπρώξει στη διασταύρωση, και στη συνέχεια, ένα αυτοκίνητο που διέρχεται από το σημείο να τον χτυπήσει στα πλάγια. 

Βλάβη μπορεί να υπάρξει σε πολλά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου και του δικού σας. Στην Ελλάδα εφαρμόζεται ο κανόνας της συγκριτικής αμέλειας και κάθε οδηγός μπορεί να λάβει αποζημίωση σύμφωνα με το ποσοστό του σφάλματος (υπαιτιότητας) που του αναλογεί. 

Μετριασμός ή εξάλειψη υπαιτιότητας
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι αρχές αναγνωρίζουν ελαφρυντικά ή την συνολική εξάλειψη της υπαιτιότητας.  Αν και οι περισσότερες συγκρούσεις πολλών αυτοκινήτων είναι αποτέλεσμα της αμέλειας κάποιου, υπάρχουν και εκείνες οι λίγες περιπτώσεις, όπου κανείς δεν φταίει.

Για παράδειγμα, ένας οδηγός μπορεί να χτυπήσει ένα άλλο αυτοκίνητο, αφού έχει χάσει τις αισθήσεις του από καρδιακή προσβολή ή κάποια άλλη σοβαρή ασθένεια.  Σε αυτή την περίπτωση, είναι δύσκολο ή αδύνατο να εκτιμηθεί σφάλμα.

Αν εμπλακείτε σε ένα ατύχημα με πολλά οχήματα, οι εμπειρογνώμονες είναι απολύτως απαραίτητοι για να συλλέξουν και αξιολογήσουν τα στοιχεία που αποδίδουν υπαιτιότητα, ειδικά αν η απόδοση δεν είναι προφανής. Συχνά οι ασφαλιστικές εταιρείες, με σκοπό να προστατέψουν τα συμφέροντα τους ίσως παρουσιάσουν αποδείξεις για έλλειψη υπαιτιότητας για τους ασφαλισμένους τους.

Δυστυχώς, πολλές συγκρούσεις με πολλά οχήματα καταλήγουν σε δικαστικές διαμάχες (δικαστικών ή άλλων νομικών διαδικασιών).  Επειδή αυτές οι συγκρούσεις συνήθως οδηγούν σε πολλές αξιώσεις για αποζημίωση, χωρίς σαφείς ενδείξεις υπαιτιότητας, οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες αρνούνται να συμβιβαστούν.

Η τεχνική διάσταση του ορισμού της υπαιτιότητας καθώς επίσης και το ακριβές ποσοστό που πρέπει να αποδοθεί σε κάθε εμπλεκόμενο πρέπει να συνδυαστεί με την ιατρική διάσταση για την ακριβή, άμεση αλλά και μακροχρόνια επίπτωση του τραυματισμού στην ζωή κάποιου. Η All Accidents είναι η μόνη εταιρεία στην Ελλάδα που συνδυάζει και τους δύο τομείς ειδικότητας!

Γιατί να συνεργαστείτε με την All Accidents:

Η φιλοσοφία μας είναι να προσφέρουμε περισσότερα και να διεκδικούμε περισσότερα.

Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας έχουν τεράστια εμπειρία στο χώρο των Τροχαίων Ατυχημάτων, έχοντας συμμετάσχει σε εκατοντάδες περιπτώσεις διεκδίκησης και αποκατάστασης στην Αθήνα αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Παρακολουθούμε συνεχώς τις αποφάσεις των δικαστηρίων σε περιπτώσεις Τροχαίων Ατυχημάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχουμε μια από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων για το θέμα. Αυτή η μακρόχρονη εμπειρία, γνώση και επιτυχημένη συνεργασία έχει σαν αποτέλεσμα τον άριστο συνδυασμό ιατρικής γνώσης, τεχνικής τεκμηρίωσης και νομικής προσέγγισης στο δικαστήριο. Περισσότερα για την φιλοσοφία και τους συνεργάτες μας στην σελίδα Η Εταιρεία.

Μέρος της συνεργασίας μαζί μας είναι η συνεχής συμβουλευτική / παρακολούθηση της ιατρικής εξέλιξης του παθόντα σε απευθείας επαφή με γιατρούς αποκατάστασης.

Σε περίπτωση που λόγω ατυχήματος δεν μπορείτε να μετακινηθείτε οι συνεργάτες της All Accidents μπορούν, μετά την αρχική τηλεφωνική μας επικοινωνία, να σας συναντήσουν στον χώρο που θα τους υποδείξετε, στο σπίτι η σε κάποιο νοσηλευτικό ίδρυμα σε οποιοδήποτε μέρος της Αττικής. Αν βρίσκεστε εκτός Αττικής μπορεί η πρώτη μας επαφή να γίνει τηλεφωνικά.

Όποια και αν είναι η περίπτωση ατυχήματος με αποτέλεσμα τραυματισμό η ακόμη και θάνατο, καλέσετε σήμερα στο +30210 7212175 ή στο +306983077459 για μια επαγγελματική συμβουλή.
Λειτουργούμε με την αρχή του payNOfee®, οπότε δεν έχετε οποιαδήποτε οικονομική δέσμευση για την αρχική μας γνωμοδότηση! Μπορεί δε να καταβληθεί με την τελική έκβαση της υπόθεσης!  Δείτε εδώ περισσότερα.

Image
Image
Μην χάνετε χρόνο που μπορεί να είναι σημαντικός για τη διεκδίκησή σας!
Image
Image
Image
ALL ACCIDENTS
Κοκκινάκη 80, Κηφισιά Τ.Κ.145 61
τηλ: 210.7212175 κιν: 6983077459  info@allaccidents.gr

Search